Zaganiana... 30. kwietnia 2004 20:59:00

Oh, nic tu nie ma, nie mam czasu pisac. I nic nikomu nie komentuje... Wogóle nie widuje komputera. W szkole masakra: byle przed maturami nas jeszcze zgnoic, bo potem nie bedzie dla nas czasu, a week-endy poza domem, poza miastem... Ten w górkach ze znajomymi, więc znów bedzie tu pusto... Przepraszam Agatuhe za szablon, jak tylko znajde czas, to go  zrobir i przesle... Pozdrufka i buzki dla wszystkich! Nie bede kłamac, nie mam zamiaru tesknic ;-) :P

Wasza Kreskuffka



kreskuffka

Komentarze (1) ||1|| /comments/zaganiana
slowa kluczowe:
kategorie: BM... 27. kwietnia 2004 21:50:00

***

oswoiłes mnie jak gołebia
który na tamtej ławce
wróżce o wypłowiałych brazowych włosach
wyjada z reki chleb

długa była moja droga
z wierzchołka drzewa
na Twoja ławke

dzis mój swiat
konczy sie
na jej deskach

23.04.2004



kreskuffka

Komentarze (0) ||0|| /comments/bm
slowa kluczowe:
kategorie: BL... 27. kwietnia 2004 21:42:00

"wyróznienie"

jak poczatkujaca dziwka
sprzedaje swoje pocałunki
niby nic wielkiego
ale okradam sie
z najwiekszej intymnosci

i nie dla zysku
w postaci uznania
i nie dla nagród
zrobionych z piasku lub plastiku
i nie dla podziwu

zwyczajnie czekam
az ktos poczuje
odwzajemni pocałunek
zrozumieniem
az poza granice metafor

23.04.2004

ogłaszam konkurs na interpretacje...



kreskuffka

Komentarze (1) ||1|| /comments/bl
slowa kluczowe:
kategorie: 3 Doors Down "Here without you"- tłumaczenie wkrótce (tzn. jak wróce do domciu...) 22. kwietnia 2004 21:41:00

A hundred days had made me older since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies had made me colder and I don’t think I can look at this the same
But all the miles had separate
They disappeared now when I’m dreaming of your face

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

The miles just keep rolling as the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated but I hope that this gets better as we go

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

Everything I know, and anywhere I go
it gets hard but it want take away my love
And when the last one falls, when it’s all said and done
it gets hard but it want take away my love

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
but tonight girl it’s only you and me



kreskuffka

Komentarze (2) ||2|| /comments/3-doors-down-here-without-you-tlumaczenie-wkrotce-tzn-jak-w
slowa kluczowe:
kategorie: BK... 21. kwietnia 2004 18:24:00

***

odmieniam Twoje imie przez przydadki
po tysiac razy deklinuje
wykrzykuje
szeptem wypowiadam
w myślach ryje

kazda litere
pisze osobno
kazda litere
inna czcionka
kazda litere
wtapiam w złoto

moje serce
scisłego umysłu
chce nauczyc miłosci

20.04.2004 22:48



kreskuffka

Komentarze (3) ||3|| /comments/bk
slowa kluczowe:
kategorie: BJ... 20. kwietnia 2004 21:52:00

***

deszcz
miedzy palcami
usta wilgotne

deszcz
przyzdobione kroplami
rzesy

deszcz
włosy
do policzków przytulone

rozmazama sylwetka
Ty?
czy Twoja obietnica
w mojej wyobrazni?

nadal wierze...

20.04.2004 21:55



kreskuffka

Komentarze (1) ||1|| /comments/bj
slowa kluczowe:
kategorie: BI... 19. kwietnia 2004 22:02:00

***

zmieniłam sie
 dzieki Tobie
byłam zupełnie inna
 w tych wiekach przed Toba
zabiłes wszystkie moje leki i bóle
chociaz wkraczajac w mój swiat
 stworzyłes miliony nowych obaw

codzien krocze w melancholii
przeszywanej nadzieja
ze mimo tego chłodu
 którym na codzien Cie darze
bedziesz nadal trwac przy mnie

wrzesien 2002



kreskuffka

Komentarze (0) ||0|| /comments/bi
slowa kluczowe:
kategorie: BH... 18. kwietnia 2004 22:34:00

***

dziekuje Ci
za te pare miłych słów
za maskotke na pocieszenie o Twoich oczach

dziekuje
znów potrafie
zmieniac stany skupienia
słyszac muzyke

pazdziernik 2001



kreskuffka

Komentarze (0) ||0|| /comments/bh
slowa kluczowe:
kategorie: BG... 18. kwietnia 2004 22:09:00

***

nie wiem czemu
ale ostatni sie boje
ze Cie wiecej nie zobacze
ze zgine
lub (co jeszcze gorsze) Ty odejdziesz
ostatnio jest nam tak dobrze...
ale ja czuje
ze za tym zakretem
nasze drogi moga sie rozejsc
boje sie rozstan
lecz bardziej boje sie wyznan

czuje sie jak motyl jesienia
jest tak pieknie
a ja czuje ze bede umierac

zostan przy mnie póki możesz
nie przyspieszaj nieuniknionego
i tak zostane sama

ale póki co
TRWAJ PRZY MNIE

kwiecien 2002



kreskuffka

Komentarze (0) ||0|| /comments/bg
slowa kluczowe:
kategorie: BF... 16. kwietnia 2004 22:53:00

***

 

dzieki Ci Boze

ze zyje tu i teraz

 

ze w tym swiecie

gdzie liczy się jednostka

chociaż tylko na papierze

politycznym…

 

za w tej rzeczywistości

gdzie zołnierzy na front

sprzedaje się

jak swieze bułeczki

rankiem w piekarni…

 

gdzie największe zrozumienie

to nieznanie

nieznanie nawet siebie…

 

dzieki

ze w tym swiecie

z moim naiwnym pacyfizmem

mogę wciaz być człowiekiem

 

16.04.2004r



kreskuffka

Komentarze (2) ||2|| /comments/bf
slowa kluczowe:
kategorie:


pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

konieipasja | lepikodeveloper | sportcarsreal | tlumaczenia-prawnicze | velpster | Mailing